1 Recordatori de què es va fer en la sessió anterior.
2 Part pràctica: Continuació de l'activitat pràctica proposada en la sessió anterior: creació de personatges, equipaments, objectes i encontres.
3 Presentació de continguts: Creació d'encontres
Propòsit dels encontres
Àrees d'encontres
Usar la capa Region ID
La corba d'experiència
Fites i Nivell Esperat
Nombre mitjà d'encontres per àrea
Planejant encontres a RPGMaker
Planejant els enemics
Unir els enemics en tropes (Troops)
Establir el marc: solapa Enemies.
Establir el marc: solapa Troops
Establir el marc: propietats del mapa
Connectar els mapes a events de transferència
Col·locar les posicions inicials del jugador / barca
Configurar l'accés a la barca
4 Part pràctica: Aplicació de tot el que s'ha après sobre encontres al propi joc.
5 Presentació de continguts: Creació d'encontres (II)
Aspectes sobre els encontres equilibrats
Interacció d'aspectes
Establint una línia de base
Testejant les batalles
Afegint habilitats
Altres enemics
Aspectes sobre els encontres i combats amb Enemics Finals
Planejant el Combat Final: la història
Planejant el Combat Final: Mecàniques
Als alumnes que tenien el projecte força avançat, s'ha ampliat contingut i se'ls ha explicat com afegir crèdits finals al videojoc.
6 Part pràctica: Aplicació de tot el que s'ha après sobre encontres al propi joc i finalització del joc.